Guziki

Rejestry, ewidencje, archiwa

  • księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  • protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
  • protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
  • protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej,
  • spis inwentaryzacyjny,
  • rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
  • rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
  • rejestr wydanych legitymacji pracowniczych,
  • rejestr wydanych kart rowerowych,
  • ewidencja uczniów w szkole,
  • księgi dzieci zamieszkałych w rejonie Szkoły (dla celów kontroli realizacji obowiązku szkolnego),
  • ewidencja świadectw szkolnych,
  • ewidencja pieczęci i pieczątek,
  • ewidencja delegacji służbowych,
  • ewidencja zajęć pozalekcyjnych (dzienniki zajęć pozalekcyjnych)
  • zestawienie raportów miesięcznych stołówki szkolnej,
  • archiwum szkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych)

Zasady udostępniania

  • Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z
  • Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)

Na wniosek osoby zainteresowanej dokumenty archiwalne są udostępnianie na terenie szkoły.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.

Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

10-02-2016 - Edycja treści.

23-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0.

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 294